Це застарівша версія, яка була опублікована 2023-03-13. Прочитайте найбільш нову версію.

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ У КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • Алла Москаленко Київський національний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.07

Анотація

Представлено розробку моделі професійної підготовки педагогічних кадрів у класичних університетах із виокремленням основних ключових позицій: у класичній освіті найбільш повно й ефективно поєднано всі грані якісної підготовки педагогічних кадрів; модель є формалізованою структурою, фундаментальною, інтегративною та модернізаційною одночасно, включає цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, організаційно-технологічний та критеріально-оцінювальний структурні блоки. Запропонована авторська модель відповідає виявленим тенденціям до узгодження змін у педагогічній діяльності, вимог до професійної підготовки педагогічних кадрів відповідно до стандарту вищої освіти за професією "Вчитель закладу загальної середньої освіти"; відкриває можливості для розробки подібних моделей підготовки фахівців інших спеціальностей у класичних університетах.

Опубліковано

2023-03-13

Версії

Як цитувати

Москаленко, А. (2023). МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ У КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(16), 33–39. https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.07