МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ У КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.07Анотація
Представлено розробку моделі професійної підготовки педагогічних кадрів у класичних університетах із виокремленням основних ключових позицій: у класичній освіті найбільш повно й ефективно поєднано всі грані якісної підготовки педагогічних кадрів; модель є формалізованою структурою, фундаментальною, інтегративною та модернізаційною одночасно, включає цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, організаційно-технологічний та критеріально-оцінювальний структурні блоки. Запропонована авторська модель відповідає виявленим тенденціям до узгодження змін у педагогічній діяльності, вимог до професійної підготовки педагогічних кадрів відповідно до стандарту вищої освіти за професією "Вчитель закладу загальної середньої освіти"; відкриває можливості для розробки подібних моделей підготовки фахівців інших спеціальностей у класичних університетах.
##submission.downloads##
Опубліковано
Версії
- 2023-11-09 (2)
- 2023-03-13 (1)