ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ЯК СКЛАДНИКА ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.04Анотація
Розкрито аспекти формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів; ціннісні орієнтації педагога як систему особистісно усвідомлених гуманістичних цінностей, що є орієнтирами його соціальної та професійної активності, визначаючи життєву позицію; окреслено проблему формування стійких професійних орієнтацій у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів; розкрито поняття "професійно-ціннісні орієнтації". Охарактеризовано зміст професійно-ціннісних орієнтацій педагога: цінності-цілі; цінності-знання; цінності-вміння; цінності-якості; педагогічні умови, необхідність застосування яких у певній послідовності стимулюватиме процес формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-03-13 — Оновлено 2023-11-09
Версії
- 2023-11-09 (2)
- 2023-03-13 (1)
Як цитувати
Левицька, Л. (2023). ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ЯК СКЛАДНИКА ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(16), 18–23. https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.04 (Original work published 13, Березень 2023)