ОБ'ЄКТИВНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.14.12Ключові слова:
об'єктивність, реформування, діяльність викладача, якість рівня знань студентів, освіта, ВНЗ, оцінкаАнотація
Висвітлено основну роль підготовки фахівців, зокрема, проблему діяльності педагогів, справедливість у процесі оцінювання якості
знань студентів, що вказує на основну мету освіти – підготувати молодь до повсякденного життя та майбутньої творчої діяльності.
Освіта як основа розвитку держави і відзеркалення інтересів суспільства виконує соціальне замовлення – формує суспільний попит на
знання і перспективи розвитку, вона змінюється під впливом часових, соціальних, економічних та інших факторів. Особливе місце в
процесі підготовки фахівців до корисної праці посідає проблема педагогічної діяльності викладача, зокрема ефективність викладання
навчальних дисциплін, підвищення якості навчального процесу та забезпечення освітніх послуг, від яких істотно залежить успіх та
результат у досягненні знань. Незважаючи на значну кількість наукової літератури щодо проблеми педагогічної діяльності, залишається суттєвою необхідність осмислення справедливості педагогічної діяльності у процесі навчання, зокрема у професійній підготовці фахівців. Метою дослідження є зосередити увагу на об'єктивності педагогічної діяльності викладачів у процесі навчання в університетах та показати зв'язок цієї проблеми з філософським вченням. Методологічною основою дослідження є вихідні положення філософії про діалектичні взаємозв'язки, взаємозалежність явищ і процесів соціально-педагогічної діяльності, роль особистості у розвитку
її матеріальних і духовних основ. У науковому дослідженні використано системний підхід для виявлення масштабності, складності,
цілісності та динаміки вивчення об'єктивності педагогічної діяльності викладачів у процесі навчання (за Г. П. Васяновичем). Ідею об'єктивності розвинули філософи Платон, Фома Аквінський, Марк Тулія Цицерон, Конфуцій, Г. Гегель.