ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ БРЕМЕНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ)
Анотація
Розглянуто актуальну проблему формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх викладачів вищої школи у процесі навчання на прикладі Бременського університету, а також проблеми та особливості основних компетентностей, що формуються
у здобувачів вищої освіти в процесі навчання. Розкрито зміст і структуру компетентностей майбутніх викладачів на прикладі Бременського університету. Проаналізовано базові компетентності у студентів на етапах університетської та практичної підготовки. Визначено основні компетентності, які формуються у здобувачів вищої освіти в процесі навчання, на прикладі Бременського університету. Проаналізовано визначення компетентності німецькими дослідниками, як висновок, що в основі компетентності лежать компоненти, якими може оволодіти конкретна особистість, ці компоненти змінюються і вдосконалюються в процесі професійного розвитку
викладача. Досліджено зміст і структуру компетентностей викладачів вищої школи в Бременському університеті, застосовувані при
підготовці компетентного підхіду, що передбачає набуття здобувачами вищої освіти персональних компетентностей і спеціальних.
Виокремлено необхідні базові компетентності випускника, майбутнього педагога вищої школи, а саме: вміння планувати заняття, мотивувати студентів до навчання, застосовувати проєктні методи навчання, підтримувати мотивацію, норми і цінності серед студентів, правильно оцінювати та постійно саморозвиватись.