ПРЕФІКСАЛЬНІ ДІЄСЛОВА ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ЛІНГВОКОГНІТИВНІ ОДИНИЦІ: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. Шовковий
  • І. Чеп'якова

Ключові слова:

давньогрецька мова; загальне та прототипічне значення; лінгвокогнітивістика; методика навчання; префіксальні дієслова; семантичний потенціал.

Анотація

У статті подається розробка методики навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови як лінгвокогнітивних одиниць. Розкрито актуальність організації навчання префіксальних дієслів на основі підходів встановлення загального та прототипічного значень дієслова та встановлення його семантичного потенціалу. Розроблено систему вправ для організації навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови як лінгвокогнітивних одиниць.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-30

Як цитувати

В. Шовковий, & І. Чеп'якова. (2015). ПРЕФІКСАЛЬНІ ДІЄСЛОВА ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ЛІНГВОКОГНІТИВНІ ОДИНИЦІ: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(2), 79–82. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/256