ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УПРАВЛІНЦІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД
Ключові слова:
компетентність, професійна компетентність, формування, антропологічний підхід, управлінці навчальних закладів, спілкування, вміння педагогічного спілкування.Анотація
У статті розглянуто процес формування комунікативної компетентності майбутнього управлінця навчальним закладом. Акцентується увага на антропологічному підході до окресленого процесу. Визначається професійна значущість спілкування, обґрунтовуються умови ефективного педагогічного спілкування: теоретико-методологічні і технологічні основи розвитку вмінь педагогічного спілкування; критеріально-иіннісного підходу до діагностики вмінь спілкування.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-09-30
Як цитувати
А. Москаленко. (2015). ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УПРАВЛІНЦІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(2), 56–60. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/250