Це застарівша версія, яка була опублікована 2023-03-13. Прочитайте найбільш нову версію.

КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Валерія Скрипнікова Національний університет оборони України імені І. Черняховського

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.11

Анотація

Розкрито проблемне питання визначення основних компонентів, критеріїв, показників та рівнів розвитку міжкультурної компетентності майбутніх магістрів військового управління. На тлі постійних змін та інновацій особливої значущості набувають вимоги до військових фахівців, пов'язані з володінням міжкультурною компетентністю. Визначені критерії та показники у поєднанні з описом рівнів сформованості міжкультурної компетентності дають змогу виявляти попередній стан сформованості міжкультурної компетентності майбутніх магістрів військового управління (наявність або відсутність певних компонентів міжкультурної компетентності, ступінь їх вираженості), а в перспективі разом зі сформованим педагогічним інструментарієм – комплексно оцінити як наявні рівні, так і набуті у процесі розвитку міжкультурної компетентності під час професійної підготовки.

Опубліковано

2023-03-13

Версії

Як цитувати

Скрипнікова, В. (2023). КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ВІЙСЬКОВОГО УПРАВЛІННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(16), 52–57. https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.11