Історія розвитку інклюзивної освіти за кордоном

Автор(и)

  • Наталія Головко
  • Світлана Балашова

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.14.01

Ключові слова:

інклюзивна освіта, інклюзія, досвід, США, Італія, Німеччина

Анотація

Визначено особливості інклюзивної освіти, зокрема описано її зміст за кордоом, у таких країнах, як США, Італія Німеччина. Інклюзивну освіту вчені трактують як комплексну систему надання освітніх послуг, що враховує особливості психофізичного розвитку всіх
учнів. Форми і методи, які застосовують у процесі навчання, розкривають індивідуальні можливості та потенціал учня. Інклюзивні
освітні послуги охоплюють усі аспекти академічного і суспільного життя учня, а також формування індивідуального навчального
плану, створення сприятливого освітнього середовища, забезпечення допоміжними послугами та супроводом фахівців. Узагальнення і
систематизація зарубіжних матеріалів дозволили визначити, що на сучасному етапі розвитку суспільства спостерігається посилення
міжнародного співробітництва між багатьма країнами світу, обумовлене педагогічною та соціальною значущістю інклюзії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-29

Як цитувати

Головко, Н., & Балашова, С. (2021). Історія розвитку інклюзивної освіти за кордоном. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(14), 5–9. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.14.01