Історія розвитку інклюзивної освіти за кордоном
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.14.01Ключові слова:
інклюзивна освіта, інклюзія, досвід, США, Італія, НімеччинаАнотація
Визначено особливості інклюзивної освіти, зокрема описано її зміст за кордоом, у таких країнах, як США, Італія Німеччина. Інклюзивну освіту вчені трактують як комплексну систему надання освітніх послуг, що враховує особливості психофізичного розвитку всіх
учнів. Форми і методи, які застосовують у процесі навчання, розкривають індивідуальні можливості та потенціал учня. Інклюзивні
освітні послуги охоплюють усі аспекти академічного і суспільного життя учня, а також формування індивідуального навчального
плану, створення сприятливого освітнього середовища, забезпечення допоміжними послугами та супроводом фахівців. Узагальнення і
систематизація зарубіжних матеріалів дозволили визначити, що на сучасному етапі розвитку суспільства спостерігається посилення
міжнародного співробітництва між багатьма країнами світу, обумовлене педагогічною та соціальною значущістю інклюзії.