ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

Автор(и)

  • Л. Сатановська

Ключові слова:

професійна готовність, професійний саморозвиток, готовність до професійного саморозвитку.

Анотація

Розкрито аспекти формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх магістрів з УНЗ; уточнено зміст понять "професійний саморозвиток", "готовність до професійного саморозвтку". Професійний саморозвиток розглянуто як шлях самоаналізу, самоосвіти, самовдосконалення, самореалізації. Визначено сутність поняття "готовність до професійного саморозвитку майбутнього магістра з управління навчальним закладом".
Теоретично обґрунтовано доцільність використання структурно-функціональної моделі формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх магістрів з УНЗ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-30

Як цитувати

Л. Сатановська. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(2), 68–72. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/253