ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ "СПОГАДІВ І.П.ЛЬВОВА ПРО П.Г.ТИЧИНУ

Автор(и)

  • Н. Кузьменко

Ключові слова:

особистість, формування особистості, духовна семінарія, навчальний процес.

Анотація

Вивчено ступінь дослідженості проблеми у науково-педагогічній літературі. Визначено актуальність дослідження в сучасних умовах реформування освітньої системи України. Досліджено основні етапи науково-педагогічної діяльності Івана Петровича Львова. Детально вивчено та проаналізовано рукопис "Спогадів І.П.Львова про П.Г. Тичину" з метою визначення основних чинників, які вплинули на формування особистості відомого українського поета, громадського діяча П.Г. Тичини.
Проаналізовано педагогічний аспект рукопису "Спогадів…". Вивчено педагогічні та побутові умови організації навчально-виховного процесу у Чернігівській духовній семінарії, в якій Павло Тичина навчався у 1907 – 1913 роках. Встановлено роль українського письменника М. Коцюбинського, учителя словесності Чернігівської духовної семінарії В. Дроздова та інших викладачів та співробітників навчального закладу у розвитку літературного таланту П. Тичини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-30

Як цитувати

Н. Кузьменко. (2015). ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ "СПОГАДІВ І.П.ЛЬВОВА ПРО П.Г.ТИЧИНУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(2), 43–47. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/246