ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ І США
Ключові слова:
оцінювання, професійна діяльністть, вищі навчальні заклади США, педагогічна діяльність, педагогічна компетентність, вимоги, рівень знань викладачів, рейтинг викладачів.Анотація
У статті проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США;
з'ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів; висвітлено критерії за якими визначено історичні періоди розвитку оцінювання; розглянуто стандарти педагогічної діяльності викладачів США, проаналізовано норми базових стандартів INTASC та охарактеризовано стандарти оцінювання якості педагогічної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах;
акцентується увага на впровадженні досвіду США з оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах України; рекомендовано використовувати із зарубіжного досвіду все необхідне, що підвищить якість навчального процесу і позитивно вплине на модернізацію сфери оцінювання в Україні.