ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ І США

Автор(и)

  • І. Зварич

Ключові слова:

оцінювання, професійна діяльністть, вищі навчальні заклади США, педагогічна діяльність, педагогічна компетентність, вимоги, рівень знань викладачів, рейтинг викладачів.

Анотація

У статті проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США;
з'ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів; висвітлено критерії за якими визначено історичні періоди розвитку оцінювання; розглянуто стандарти педагогічної діяльності викладачів США, проаналізовано норми базових стандартів INTASC та охарактеризовано стандарти оцінювання якості педагогічної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах;
акцентується увага на впровадженні досвіду США з оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах України; рекомендовано використовувати із зарубіжного досвіду все необхідне, що підвищить якість навчального процесу і позитивно вплине на модернізацію сфери оцінювання в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-30

Як цитувати

І. Зварич. (2015). ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ І США. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(2), 34–37. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/244