ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ДОПОМІЖНОГО ПЕРСОНАЛУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • О. Жихорська

Ключові слова:

професійна діяльність, професійна компетентність, професійні завдання, функціональні обов'язки, на- вчально-допоміжний персонал вищого навчального закладу.

Анотація

У статті розкрито особливості професійної діяльності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу, які полягають у забезпеченні та підтримці належного рівня організації освітнього процесу. Професійну діяльність цієї категорії працівників охарактеризовано як сукупність організаційно-управлінської, інформаційно-аналітичної та комунікативної діяльності. Розкрито основні завдання та визначено мету діяльності навчально-допоміжного персоналу, яка полягає в організації освітнього процесу відповідно до вимог чинного законодавства, виокремлено види професійної компетентності, оволодіння якими дозволить ефективно розв'язувати комплекс завдань відповідно до функціональних обов'язків.
З'ясування специфіки професійної діяльності дозволить визначити зміст і структуру професійної компетентності навчально-допоміжного персоналу вищого навчального закладу, встановити обсяг та зміст необхідних для здійснення своїх професійних обов'язків знань та вмінь.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-30

Як цитувати

О. Жихорська. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ДОПОМІЖНОГО ПЕРСОНАЛУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(2), 28–33. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/243