РІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • В. Черниш

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.16

Ключові слова:

майбутні вчителі іноземної мови, рівневий підхід, загальноєвропейські рівні володіння іноземною мовою, загальноєвропейські рекомендації, етапи навчання у ЗВО.

Анотація

Розглядається питання визначення рівнів сформованості іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності в учителів іноземної мови. Особливу увагу приділено проблемі визначення рівнів сформованості вмінь в іншомовному професійно орієнтованому мовленні. Виділяється три глобальних рівня, кожен із яких має два підрівня та деталізується "плюсовим" поглибленим рівнем. У праці співвіднесено рівні володіння загальновживаною, професійно орієнтованою іноземною мовою та їхньою кореляцію із рівнями міжнародних сертифікаційних іспитів. Представлені рівні зіставлено з етапами навчання у закладах вищої освіти (ЗВО), що готує майбутніх учителів іноземної мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-24

Як цитувати

В. Черниш. (2018). РІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(8), 60–64. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.16