АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ У ПРАЦЯХ УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ-ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.15Ключові слова:
заклади вищої освіти, практична підготовка майбутніх викладачів, українські педагоги, активні методи, інтерактивна технологія.Анотація
Здійснено аналіз актуальних ідей із проблеми практичної підготовки майбутніх фахівців освітньої сфери. Детально розглянуто зміст, історичний аспект, специфіку активних методів навчання у досвіді українських педагогів минулого та сучасності. Особливий акцент поставлено на сучасних технологіях навчання студентів. Виняткову увагу приділено інтерактивним методам та прийомам навчання у ЗВО.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-02-24
Як цитувати
Н. Постоюк, & І. Рабчун. (2018). АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ У ПРАЦЯХ УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ-ПЕДАГОГІВ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(8), 57–60. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.15