ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.14Ключові слова:
якість вищої освіти, західноєвропейський освітній простір, психолого-педагогічні умови.Анотація
Наголошено на необхідності орієнтації вищої освіти в Україні на задоволення освітніх потреб особистості, відновлення інтелектуального, духовного потенціалу нації, вихід вітчизняної науки, техніки й культури на світові європейські рівні, становлення державності та демократії у суспільстві, забезпечення ринку праці висококваліфікованими й конкурентоздатними фахівцями. Умовою забезпечення такої орієнтації є зміна відповідних показників якості вищої освіти через зміну національної ідеї вищої освіти; розвиток вищої освіти має підпорядковуватись законам ринкової економіки; розвиток вищої освіти слід розглядати у контексті тенденцій розвитку світових освітніх систем, у тому числі західноєвропейських.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-02-24
Як цитувати
О. Поляк, & О. Тростянецький. (2018). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(8), 53–57. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.14