ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ "ПОЧАТКОВА ОСВІТА" ДО ПРОЕКТУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЗАСОБОМ ХМАРООРІЄНТОВАНИХ СЕРВІСІВ

Автор(и)

  • К. Нечипоренко
  • Д. Настас

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.13

Ключові слова:

хмарні технології, хмарні обчислення, хмароорієнтовані сервіси.

Анотація

Здійснено аналіз хмароорієнтованих сервісів. Визначено категорії хмароорієнтованих сервісів, а саме: хмароорієнтовані сервіси для комунікації; для співпраці; для підвищення мотивації учнів до навчання; для дослідницької діяльності; для перевірки засвоєних знань. Розкрито можливості їхнього використання для проектування мультимедійних освітніх ресурсів для початкової школи. Охарактеризовано особливості формування у майбутніх учителів початкової школи навичок роботи із хмароорієнтованими сервісами у межах вивчення навчальних дисциплін, зокрема: "ІКТ в освіті" (2 курс), "Методика навчання інформатики" (5 курс, 6 курс), "Спецпрактикум із інформатики" (4 курс), "Спецкурс із інформатики" (4 курс, 6 курс) тощо.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-24

Як цитувати

К. Нечипоренко, & Д. Настас. (2018). ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ "ПОЧАТКОВА ОСВІТА" ДО ПРОЕКТУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЗАСОБОМ ХМАРООРІЄНТОВАНИХ СЕРВІСІВ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(8), 49–53. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.13