НОВИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МЕДІАОСВІТИ З ОПОРОЮ НА ПСИХОЛІНГВІСТИКУ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.10Ключові слова:
медіаосвіта, психолінгвістика, мислення, навчання, інформаційно-комунікативна сфера.Анотація
Йдеться про новий підхід, розроблений у галузі медіаосвіти, який полягає у включенні основ психолінгвістики в навчальну методику. Авторський курс "Психолінгвістичні основи інформаційної грамотності" спрямований на розвиток аналітичних навичок для розуміння медіаконтенту, усвідомлення основ психолінгвістичного аналізу текстових повідомлень, розвитку логічного та критичного мислення. У курс уперше вводиться поняття психолінгвістичного аналізу контенту та маніпулятивного перекладу. Слухачі курсу навчаються умінню аналізувати текстові повідомлення та розуміти, які фактори впливають на цей процес. Запропонований курс має надавати нові знання у галузі інформаційно-комунікативної освіти стосовно психологічної науки.