ФАСИЛІТАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМИ КОНФЛІКТАМИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Н. Кошечко

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.06

Ключові слова:

заклади вищої освіти, педагогічні конфлікти, інноваційні технології, фасилітація, викладач-фасилітатор, стадії фасилітації.

Анотація

Здійснено аналіз актуальних ідей із проблеми управління педагогічними конфліктами у вищій школі. Особливий акцент зроблено на інноваційних технологіях керування. Виняткову увагу приділено технології фасилітації в управлінні педагогічними конфліктами вітчизняних закладів вищої освіти. Детально розглянуто зміст, історичний аспект, принципи, етапи, стадії, специфіку фасилітації. Узагальнено функції, мету, дії, прийоми, техніки викладача-фасилітатора у вирішенні конфліктних ситуацій у вищій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-21

Як цитувати

Н. Кошечко. (2018). ФАСИЛІТАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМИ КОНФЛІКТАМИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(8), 24–29. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.06