РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ США – ДОСВІД ДЛЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • І. Зварич

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.05

Ключові слова:

вищий навчальний заклад, оцінювання, учителі та викладачі, рівень якості освіти, рівень обслуговування, реформа, суспільство, навчальний предмет, сучасний розвиток.

Анотація

Проаналізовано освітню діяльність американських вишів, висвітлено історичні підходи до реформування освіти та освітньої діяльності вищих закладів освіти США, розглянуто підходи до оцінювання професійної діяльності викладачів. Наслідуючи принцип історизму, ми коротко проаналізували факти, які були поштовхом до якісних реформ у системі американської освіти. В історичному розгляді вища освіта США характеризується певними особливостями, а саме тим, що типом вищої освіти США стала загальна вища освіта, яка мала довгий шлях формування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-21

Як цитувати

І. Зварич. (2018). РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ США – ДОСВІД ДЛЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(8), 21–24. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.05