АРХІТЕКТОНІКА ТЬЮТОРИНГУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.03Ключові слова:
тьютор, тьюторський супровід, тьюторіал, індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальна освітня програма, партнерство в освіті.Анотація
Обґрунтовано феномен тьюторства у вищій школі. Розкрито сутність понять: "тьютор", "тьюторіал", "тьюторська дія". Тьюторський супровід у вищій школі трактовано як педагогічну діяльність із індивідуалізації освітнього процесу, що передбачає постановку і реалізацію освітніх цілей особистості засобами розроблення індивідуальних освітніх траєкторій та впровадження індивідуальних освітніх програм. Основою і головною умовою тьюторингу визначено партнерські суб'єкт-суб'єктні відносини викладач – студент. Доведено значення тьюторства у формуванні відкритого освітньо-наукового простору вищої школи, розвитку сучасних інтеграційних процесів в освіті.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-02-21
Як цитувати
Н. Дем'яненко. (2018). АРХІТЕКТОНІКА ТЬЮТОРИНГУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(8), 13–17. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2018.8.03