РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • М. Сахно

Ключові слова:

комунікативна компетентність, активні методи навчання, роль викладача, методи навчання

Анотація

Розглядається питання про роль викладача у формуванні іншомовної комунікативної компетентності у студентів вищого навчального закладу, яка виявляється в урізноманітненні навчального процесу за допомогою використання активних методів навчання. Іншомовна комунікативна компетентність – це важливий компонент комунікативної культури який є невід'ємною складовою підготовки студентів вищих навчальних закладів. Значна роль у формуванні комунікативної компетентності студентів належить викладачеві іноземної мови. Він повинен бути не лише висококваліфікованим фахівцем, а й бути творчою, комунікабельною, усебічно розвиненою й гармонійною особистістю. Професійна компетентність педагога – це не лише досягнення ним високих професійних результатів, а й неодмінно наявність психологічних, етичних, естетичних, комунікативних компонентів. Велике значення мають його ціннісні орієнтації, творчий підходить до професійної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-18

Як цитувати

М. Сахно. (2017). РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 79–82. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/92