МОДЕЛЮВАННЯ ІНЖЕНЕРНОГО КОНТЕКСТУ В СИСТЕМІ НАЦІОНАЛЬНОЇ РАМКИ КВАЛІФІКАЦІЇ
Ключові слова:
Національна рамка кваліфікацій, інженерний контекст, педагогічні компетентності майбутнього інженераАнотація
Розглянуто теоретичні основи моделювання інженерного контексту у системі Національної рамки кваліфікацій. Показано, що інженерний контекст у навчальному процес може поділятися на соціальний і посадовий, що відображається у визначенні цілей і змісту навчання та формуванні професійних компетентностей майбутнього інженера.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-18
Як цитувати
Є. Пузирьов. (2017). МОДЕЛЮВАННЯ ІНЖЕНЕРНОГО КОНТЕКСТУ В СИСТЕМІ НАЦІОНАЛЬНОЇ РАМКИ КВАЛІФІКАЦІЇ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 76–79. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/91