ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ВИКЛАДАЧА-ТЬЮТОРА У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О. Плахотнік
  • А. Кондратюк

Ключові слова:

методична система, викладач-тьютор, дистанційне навчання, компетентність, вищий навчальний заклад

Анотація

Розглядається проблема проектування методичної системи викладача-тьютора в системі дистанційного навчання. Унаслідок теоретичного аналізу наукової та педагогічної літератури з'ясовано сутність педагогічної позиції викладач-тьютор у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. Було з'ясовано, що методична система викладача-тьютора складається із сукупності взаємопов'язаних компонентів: мети, методичного стилю викладача-тьютора й організаційних форм, необхідних для створення цілеспрямованого послідовного педагогічного впливу на формування та розвиток індивідуально-психологічних і професійних якостей майбутнього фахівця і на реалізацію навчально-виховного процесу в навчальному закладі. Визначено ключові компетенції у структурі професійної компетентності викладача-тьютора: компетенції в галузі педагогіки, психології, методики викладання та дистанційного навчання, а також соціально-особистісні, інструментальні, загальнонаукові, загально-професійні і спеціалізовано-професійні. Окреслено напрями становлення повного циклу відтворення професії "викладач-тьютор" у вітчизняній освіті.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-18

Як цитувати

О. Плахотнік, & А. Кондратюк. (2017). ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ВИКЛАДАЧА-ТЬЮТОРА У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 63–67. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/88