ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ УПРАВЛІНЦІВ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
Ключові слова:
етика, професійна етика, управлінець навчальним закладом, педагогічний інструментарій, формування професійної етикиАнотація
Визначено складові педагогічного інструментарію формування професійної етики управлінців навчальними закладами в умовах магістратури, що сприятиме забезпеченню ефективності окресленого процесу, підвищення його якості, зокрема, виокремлено підходи, форми організації навчальної діяльності, принципи, методи навчання, що сприяють формуванню професійної етики управлінців навчальними закладами у процесі навчання.
Констатовано, що формування професійної етики майбутніх управлінців навчальними закладами – процес складний і багатогранний; забезпечується застосуванням різних підходів: аксіологічний, соціокультурний, діяльнісний, акмеологічний, компетентнісний; традиційних і змішаних форм організації навчальної діяльності, що пов'язані з кількісною характеристикою студентів (колективна, групова, парна, індивідуальна, диференційовано-групова, індивідуально-групова); форм організації навчальної діяльності, що пов'язані з місцем проведення навчання (у навчальній аудиторії, поза аудиторією); загально-дидактичних і специфічних принципів; комплексу методів навчання – за джерелом передачі та сприймання навчальної інформації, за логікою передачі і сприймання навчальної інформації, за характером пізнавальної діяльності, за дидактичною метою, за рівнем активності студентів, із погляду цілісного підходу до діяльності у процесі навчання.