ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Ключові слова:
мотиваційно-ціннісне ставлення, комунікативна компетентність майбутніх учителів початкової школи, формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до комунікативної компетентностіАнотація
Виокремлено та охарактеризовано інформаційний, аксіологічний і перетворювальний етапи формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до комунікативної компетентності. Проаналізовано результати експериментального дослідження, спрямованого на діагностування мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до формування означеної компетентності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-18
Як цитувати
С. Мартиненко, & Н. Кипиченко. (2017). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 54–58. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/86