УЧІННЯ ЯК СКЛАДОВА ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ
Ключові слова:
діяльність, учіння, продукт діяльності учіння, інтеріоризація, розгорненість, усвідомленість, тип організаційної культури, інформаційна ентропіяАнотація
Досліджено роль і місце учіння, як складової методології навчальної діяльності студента, її врахування для оптимізації підготовки фахівців в умовах переходу сучасного суспільства до проектно-технологічного типу організаційної культури. Проаналізовано підходи до організації учіння як діяльності особистості з виділенням у ній актів, що регулюються програмою і планом їхнього виконання відповідно з її цілями й потребами. Зазначено, що сучасна вища школа має готувати фахівців до проектної діяльності, яка передбачає здатність фахівця діяти в умовах невизначеності. Як варіант такої підготовки, проаналізовано можливості оволодіння студентами у процесі навчання діяльністю учіння.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-18
Як цитувати
М. Жиленко. (2017). УЧІННЯ ЯК СКЛАДОВА ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 29–34. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/81