ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ

Автор(и)

  • О. Дубасенюк

Ключові слова:

педагогічна діяльність, сучасні наукові підходи: професіографічний, системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований

Анотація

Проаналізовано особливості структури педагогічної діяльності вчителя в контексті сучасних наукових підходів. У межах професіографічного підходу педагогічна діяльність представлена у вигляді професіограми – сукупності вимог, що пред'являє педагогічна професія до людини; із позиції системного підходу – розглянута як певна система з такими характеристиками: цілісність, структурованість, взаємозв'язок із середовищем; із позиції діяльнісного підходу – є єдність мети, мотивів, дій, результату; особистісто-орієнтований підхід є методологічною основою педагогічної діяльності, що сприяє процесам самопізнання, самореалізації та розвитку особистості педагога і учнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-18

Як цитувати

О. Дубасенюк. (2017). ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 25–29. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/80