АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УПРАВЛІНЦІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • Н. Головко

Ключові слова:

інноваційні педагогічні технології, активізація пізнавальної діяльності, методи аналізу конкретних ситуацій, майбутні управлінці

Анотація

Розглянуто умови ефективного використання інноваційних педагогічних технологій для підготовки майбутніх управлінців у вищому навчальному закладі. Активізувати пізнавальну діяльність студентів можна за допомогою технології аналізу конкретних ситуацій. Використання методу аналізу конкретних ситуацій рекомендується для поглиблення знань із теми, установлення зв'язку теорії та практики, формування вмінь студентів аналізувати ситуацію, робити висновки, приймати відповідні рішення, вести конкретну продуктивну діяльність у нетипових або непередбачуваних ситуаціях. Методи активного навчання передбачають використання такої системи, яка спрямована головним чином не на викладання готових знань і їхнього відтворення, а на самостійне оволодіння студентами знань у процесі активної пізнавальної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-18

Як цитувати

Н. Головко. (2017). АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УПРАВЛІНЦІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ АНАЛІЗУ КОНКРЕТНИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 21–25. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/79