СИСТЕМА ЦІЛЬОВИХ ОРІЄНТИРІВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О. Вознюк

Ключові слова:

цілі школи як суспільного інституту; глобальна цивілізаційна криза; педагогічна дійсність; форми суспільної свідомості; типи мислення; гармонійна особистість; компетентний фахівець, громадянин-патріот; творча надситуативна активність; універсальна парадигма розвитку

Анотація

Обґрунтовується система цільових орієнтирів сучасної освіти. Завдяки проведеному дослідженню на основі аналізу державних документів і кореляційної процедури зіставлення різних аспектів педагогічної дійсності доводиться наявність трьох глобальних цілей освіти в контексті триєдиного розвитку людини: 1) гармонійна особистість як суб'єкт суспільно-особистісних цінностей; 2) громадянин як патріотичний суб'єкт; 3) компетентний фахівець як суб'єкт діяльності. Розгляд особливостей реалізації кожної з цілей дозволяє виявити загальний зміст кожної з них і показати, що триєдина мета розвитку людини реалізується завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Відтак, творчість постає наріжною інтегральною метою освіти як суспільного інституту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-18

Як цитувати

О. Вознюк. (2020). СИСТЕМА ЦІЛЬОВИХ ОРІЄНТИРІВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 14–16. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/78