ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТІ
Ключові слова:
гендерний підхід, іноземна мова, тренінг, гендерний зміст, гендерні стереотипиАнотація
Обґрунтовано актуальність використання гендерного підходу в системі вищої освіти. Розглянуто особливості студентського віку, які полягають у засвоєнні соціальних ролей, гендерній стереотипізації завдяки існуючим цінностям, стереотипам культури та засобам масової інформації. Подано опис застосування гендерного підходу у викладанні іноземної мови, який полягає в розробці циклу занять із використанням тренінгових методів гендерного змістового наповнення. Вибір іноземної мови як засобу формування гендерного світогляду обумовлювався широким спектром можливостей використання текстів професійної спрямованості, художньої літератури з проблем гендерної рівності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-18
Як цитувати
О. Васильченко. (2017). ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТІ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 13–18. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/77