АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ СОЦІОМЕТРИЧНИХ ПРОФЕСІЙ

Автор(и)

  • М. Васильєва-Халатникова

Ключові слова:

пізнавальна діяльність, студент соціометричної професії, активні лекції, візуальна лекція, проблемна лекція, лекція-прес-конференція,

Анотація

Розкрито особливості активізації пізнавальної діяльності студентів соціометричних професій за допомогою "активних лекцій". До "активних лекцій" було віднесено: візуальна лекція; проблемна лекція; лекція-прес-конференція; "лекція-удвох"; лекція-провокація; лекція-консультація; лекція-бесіда; лекція-діалог; лекція-дискусія; лекція-диспут; лекція-семінар; керована лекція. Використання "активних лекцій" дозволяє не лише значно "просунутися" в опануванні професією, але і сприяти різнобічному розвитку особистості як студентів, так і викладача.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-18

Як цитувати

М. Васильєва-Халатникова. (2017). АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ СОЦІОМЕТРИЧНИХ ПРОФЕСІЙ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 9–13. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/76