ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Ключові слова:
нові інформаційні технології навчання, мультимедіа, практика розробки та використання, професійне навчання, психолого-педагогічні умови застосуванняАнотація
Розглянуто основні психолого-педагогічні вимоги до проектування та застосування в навчальному процесі мультимедійних технологій. На основі аналізу різних підходів до трактування поняття уточнено зміст визначення "мультимедійні технології"; висвітлено психологічні особливості сприймання навчальної інформації, які необхідно враховувати при створенні мультимедійних презентацій; запропоновано практичні рекомендації щодо їхнього створення та ефективного використання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-02-18
Як цитувати
Х. Бахтіярова. (2017). ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(5), 6–9. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/75