РОЛЬ І МІСЦЕ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ У РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
майбутні вчителі англійської мови, рефлексія, механізми рефлексії, проблемні ситуації, структура проблемних ситуаційАнотація
В статті розглядається явище рефлексії, її механізми. Представлено модель та структуру процесу рефлексії. Виокремлено проблемну ситуацію як один із ефективних засобів формування умінь рефлексії у майбутніх учителів англійської мови у процесі фахової підготовки у ВНЗ. Описано структуру проблемної ситуації та подано її характеристику. Визначено її роль і місце у викладанні й опануванні іноземною мовою майбутніми вчителями.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-02-17
Як цитувати
В. Черниш. (2016). РОЛЬ І МІСЦЕ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ У РОЗВИТКУ РЕФЛЕКСИВНИХ УМІНЬ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(4), 83–87. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/61