ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ НОВИХ ВЕКТОРІВ

Автор(и)

  • Н. Терентьєва

Ключові слова:

вища освіта, університетська освіта, тенденції, тенденції розвитку, Друга академічна революція, украї- нський вектор у розвитку університетської освіти

Анотація

Стаття висвітлює основні результати докторського дослідження, які полягають в окресленні теоретичних основ дослідження тенденцій розвитку університетської освіти; розробленні класифікації тенденцій розвитку університетської освіти за різними ознаками (за регіоном розповсюдження; за рівнем встановлення пріоритетів розвитку та впровадженням (виокремленням) у процесі стратегічного планування і соціально-економічного розвитку; за часовою тривалістю; за наслідками, які можна оцінити; за характерними ознаками; за динамікою прояву; за ступенем підпорядкованості; за ступенем прояву); зазначенні тенденцій розвитку з урахуванням змін Другої академічної революції на рівні мегатенденцій, субтенденцій та локальних тенденцій; визначенні векторних напрямів розвитку університетської освіти України (ноосферизації, соціальної відповідальності, трансграничності, політизації, інституціоналізації, консолідації та комерціоналізації й конкуренції); окреслено український вектор розвитку університетської освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-17

Як цитувати

Н. Терентьєва. (2016). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ НОВИХ ВЕКТОРІВ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(4), 69–77. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/59