ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • С. Мартиненко

Ключові слова:

формування готовності, вчитель початкової школи, діагностична діяльність, особистісно- розвивальне навчання, учні початкової школи

Анотація

Аналізується проблема формування готовності вчителя початкової школи до діагностичної діяльності в системі особистісно-розвивального навчання, визначаються педагогічні умови, що сприяють ефективності означеного процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-17

Як цитувати

С. Мартиненко. (2016). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(4), 54–57. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/55