ОБҐРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (70-ті РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)
Ключові слова:
педагогіка вищої школи, дидактика вищої школи, принципи навчання, Кобиляцький, Рейнгард, НауменкоАнотація
У статті проаналізовано принципи дидактики вищої школи, обґрунтовані українськими вченими І. Кобиляцьким, І. Рейнгардом, Ф. Науменком у 70-х рр. ХХ ст., саме в той період, коли відбувається оформлення педагогіки вищої школи як науки. З'ясовано, що виокремлення специфічних принципів дидактики вищої школи залежало від виявлених науковцями особливостей і закономірностей навчання у виші.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-02-17
Як цитувати
І. Кравченко. (2016). ОБҐРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПІВ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (70-ті РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ). Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(4), 35–39. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/50