ПСИХОЛОГІЧНІ, ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ТА ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ УСНОГО ТУРЕЦЬКОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • І. Кіндрась

Ключові слова:

турецька мова, монологічне мовлення, психологічні характеристики породження монологічного висловлювання, лінгвістичні особливості усного монологічного мовлення

Анотація

Стаття присвячена дocлiдженню психологічних, психолінгвістичних та лінгвістичних основ навчання майбутніх філологів усного турецького монологічного мовлення. Зокрема, проаналізовано психологічну схему породження усного монологічного висловлювання, розглянуто основні функції процесу говоріння та лінгвістичні особливості усного турецького монологічного мовлення. Зроблено спробу створити теоретичне підґрунтя для розроблення методики навчання майбутніх філологів усного турецького монологічного мовлення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-17

Як цитувати

І. Кіндрась. (2016). ПСИХОЛОГІЧНІ, ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ТА ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ УСНОГО ТУРЕЦЬКОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(4), 21–25. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/47