МЕДІАІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КОМПТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • С. Іванов
  • Л. Іванова

Ключові слова:

компетентність, інтелект, інтелектуальна компетентність, ментальний досвід, медіа, інформація, медіаінформаційні технології

Анотація

У статті приводиться думка, що професійний розвиток сучасного вчителя має тісний зв'язок з його інтелектуальною компетентністю. Приводиться структура інтелектуальної компетентності. Стверджується, що у сучасному інформаційному суспільстві медіа інформаційні технології відіграють визначальну роль у вихованні інтелектуальної компетентності. Надається авторський погляд щодо використання медіаінформаційних технологій від пошуку даних та їх структуризації до набуття нового знання. Робиться висновок, що медіа інформаційні технології набуття нових знань мають стати провідним інструментарієм у професійному розвитку вчителя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-17

Як цитувати

С. Іванов, & Л. Іванова. (2016). МЕДІАІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КОМПТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(4), 17–21. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/46