ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МІЖЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Ключові слова:
етнічна ідентичність, інтолерантність, міжетнічна толерантність, моральне виховання, полікультурна освіта, толерантністьАнотація
Розкрито передумови та проаналізовано засоби розвитку толерантності у дітей старшого дошкільного віку, зумовлені специфікою даного вікового періоду. Охарактеризовано психолого-педагогічні особливості формування міжетнічної толерантності старших дошкільників.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-02-17
Як цитувати
Т. Атрощенко. (2016). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МІЖЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(4), 6–10. вилучено із https://pedvisnyk.knu.ua/index.php/pedagogy/article/view/43