ВПЛИВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ НА ЯКІСТЬ УЧІННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІД ЧАС КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2024.20.10

Ключові слова:

академічна доброчесність, учіння, педагогічні спеціальності, студенти, кризові ситуації.

Анотація

Вступ . У зв'язку з прагненням України інтегруватись у європейський і світовий освітній та науковий простори гостро
постає питання якості освіти й академічної доброчесності.
Результати . Розкрито такі питання: сутність академічної доброчесності та її впливу на учіння студентів педагогічних спеціальностей, зокрема в умовах кризових ситуацій, а саме, в умовах війни; проведено аналіз впливу етичного поведінкового ставлення на професійний розвиток і самоствердження майбутніх педагогів; висвітлено важливість навичок
морального вибору та відповідальності в контексті освітнього процесу, спрямованого на підготовку висококваліфікованих
фахівців, особливо в несприятливих умовах розглянуто значущість встановлення високих стандартів етики та їхнього
впливу на професійний розвиток; наголошено на актуальності дотримання доброчесності в учінні під час кризових ситуацій; доведено, що високий рівень доброчесності сприяє ефективній управлінській реакції та співпраці в умовах кризи; урахована суттєвість постійного навчання й адаптації, які дозволяють ефективно пристосуватися до нових умов і приймати
обґрунтовані рішення в часи невизначеності; акцентовано увагу на тому, що дотримання принципів академічної доброчесності є ключем до успішного виходу з кризових ситуацій у сучасному світі.
Також було досліджено найактуальніші стратегії для підвищення ефективності навчального процесу в умовах нестабільності, а саме: гнучкий навчальний план; онлайн-ресурси та технології; активна взаємодія, комунікація та підтримка; збалансована оцінка та система звітності; сприяння самостійності; психологічна підтримка й адаптація до різних обставин.
Висновки . Роль студентської молоді в розв'язанні кризових ситуацій і її участі у вирішенні проблем формувань критичного мислення, лідерських навичок і вміння пристосуватися до змін, і внесок, що студенти можуть зробити в суспільство під час кризи, а також, важливість цього внеску в розвиток стійкості та реалізацію інноваційних підходів для подолання
труднощів повністю висвітлено й досліджено у статті. Усвідомлено та висвітлено також питання про необхідність підтримки і стимулювання активності студентів, щоб забезпечити сталість суспільства в умовах невизначеності та кризи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-19

Як цитувати

МЕЛІКОВА, К. (2025). ВПЛИВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ НА ЯКІСТЬ УЧІННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІД ЧАС КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(20). https://doi.org/10.17721/2415-3699.2024.20.10