Це застарівша версія, яка була опублікована 2023-03-13. Прочитайте найбільш нову версію.

ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Олександр Пономарьова Київський національний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.10

Анотація

Технологія змішаного навчання є однією з найперспективніших у сучасному суспільстві. У статті розширено поняття
змішаного навчання, окреслено його історію та етапи розвитку у світі. У результаті аналізу генезису та історії появи,
розвитку змішаного навчання розкрито його особливості на кожному етапі розвитку у світовій системі вищої освіти. Розглянуто основні передумови виникнення змішаного навчання в освітньому процесі. Водночас окреслено основні історичні моменти, які сформували його основні принципи розвитку технології змішаного навчання в умовах сьогодення. Запропоновано авторську періодизацію становлення та розвитку системи змішаного навчання у світі та Україні зокрема. Матеріал базується на результатах теоретичного аналізу інформаційних джерел, узагальнення та концептуального синтезу літературних джерел.

Опубліковано

2023-03-13

Версії

Як цитувати

Пономарьова, О. (2023). ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(16), 48–51. https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.10