Це застарівша версія, яка була опублікована 2023-03-13. Прочитайте найбільш нову версію.

ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Алла Марушкевич Київський національний університет імені тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.06

Анотація

Розглянуто проблему використання технології змішаного навчання у підготовці здобувачів вищої освіти в період воєнного стану. Наголошено на важливості врахування досвіду країн світу, в яких на високому рівні реалізується змішане навчання та навчання із залученням інших новітніх технологій, інтерактивних методик тощо. Зосереджено увагу на дослідженні зазначеної проблеми вітчизняними та зарубіжними вченими. Вказано на поступову зміну ролі викладача у процесі змішаного навчання і його роботу як організатора, консультанта, керівника. Зазначено недоліки та переваги технології змішаного навчання. Доведено, що залучення технологій змішаного навчання дає змогу підвищити навчальну мотивацію кожного студента завдяки вибору різних навчальних середовищ та його мобільність, викликати соціальну активність, сконструювати власну освітню траєкторію.

Опубліковано

2023-03-13

Версії

Як цитувати

Марушкевич, А. (2023). ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(16), 29–32. https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.06