Це застарівша версія, яка була опублікована 2023-03-13. Прочитайте найбільш нову версію.

АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Наталія Головко Київський національний університет імені тараса Шевченка
  • Оксана Кузьнєцова Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.01

Анотація

Розкрито сутність активізації пізнавальної діяльності студентів. Зазначено, що урізноманітнення форм і методів навчання допоможе активно залучати студентів до навчально-пізнавальної діяльності, яка дає можливість постійно навчатися та засвоювати велику кількість наукової інформації. Визначено особливості технології інтерактивного навчання, зміст яких полягає у підвищенні пізнавальної активності студентів, інтересу до навчальних занять; розвитку ініціативи, творчого потенціалу особистості студента; створенні в майбутніх фахівців настанови на творчу професійну діяльність та постійний пошук, а також умов для формування професійно значущих якостей, що виражені в умінні керувати своїм емоційним станом, формуванні оперативних професійних умінь тощо.

Опубліковано

2023-03-13

Версії

Як цитувати

Головко, Н., & Кузьнєцова, О. (2023). АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(16), 5–8. https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.16.01