КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.13.15Ключові слова:
інформаційно-комунікативні технології, корпоративна культура, професійна ідентичність, професійна траєкторія розвитку, тренінгові модулі.Анотація
У статті визначено, на основі проведеного експериментального дослідження, шляхи удосконалення реалізації інструментів корпоративної культури в формуванні професійної ідентичності студента у закладі вищої освіти
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-05
Як цитувати
Спіцин, Є., & Мисник, М. (2021). КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(13), 68–72. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.13.15