КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Євгеній Спіцин
  • Марина Мисник

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.13.15

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні технології, корпоративна культура, професійна ідентичність, професійна траєкторія розвитку, тренінгові модулі.

Анотація

У статті визначено, на основі проведеного експериментального дослідження, шляхи удосконалення реалізації інструментів корпоративної культури в формуванні професійної ідентичності студента у закладі вищої освіти

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-05

Як цитувати

Спіцин, Є., & Мисник, М. (2021). КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(13), 68–72. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.13.15