ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.13.03Ключові слова:
національна рамка кваліфікацій, дескриптори, рівні, загальні, фахові компетентності, результати навчання, стандарти вищої освіти.Анотація
На основі аналізу внутрішніх зв'язків, які є обов'язковими в процесі створення стандартів і освітніх програм доводиться,
що існуюча система у поєднанні з вимогами до якості вищої освіти повною мірою забезпечують ґрунт для формування
загальних компетентностей у випускників освітніх програм другого (магістерського) рівня вищої освіти для управлінської
діяльності в закладах вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-04
Як цитувати
Жиленко, М. (2021). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 1(13), 12–15. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2021.13.03