ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ

Автор(и)

  • Є. Спіцин
  • Т. Хміль

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.13

Ключові слова:

професійна підготовка вчителя, зміст педагогічної освіти, технології навчання, тенденції професійно-педагогічної підготовки вчителя.

Анотація

Проаналізовано досвід зарубіжних країн щодо професійної педагогічної підготовки вчителя початкової школи, що є важливою умовою формування теоретико-методичних засад оптимізації підготовки вчителів початкової школи в українських ЗВО.
Аналіз сучасних підходів до підготовки майбутніх учителів початкової школи у Франції, Сполученому Королівстві та Японії уможливлює виокремлення тенденцій, які характерні для європейської та японської освіти, а саме: двоступенева освіта, розвиток у студентів навичок працювати з учнями з урахуванням соціокультурних особливостей, формування в них готовності до професійної мобільності, до навчання впродовж усієї професійної діяльності, створення умов для стажування за кордоном.
Вивчення та використання досвіду інших країн є одним з основних методів проєктування освітніх реформ в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Є. Спіцин, & Т. Хміль. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(12), 54–62. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.13