КЛЮЧОВІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ТЕХНІЧНОГО КОЛЕДЖУ

Автор(и)

  • С. Садовенко

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.12

Ключові слова:

умови розвитку, психолого-педагогічна компетентність, технічний коледж, науково-методична робота.

Анотація

Проаналізовано проблему розвитку психолого-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін технічних коледжів як визначальний фактор підготовки висококваліфікованого випускника, визначені протиріччя, що існують у системі сучасної методичної роботи. Запропоновано авторську схему науково-методичної роботи технічного коледжу, яка об'єднує компоненти, принципи та функції системи й умови її ефективного функціонування. Сформульовано ключові умови розвитку психолого-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін технічних коледжів: створення в закладі освіти системи науково-методичної роботи, формування внутрішньої та створення зовнішньої мотивації викладачів спеціальних дисциплін до професійної діяльності в технічному коледжі, забезпечення науково-методичної системи закладу освіти інформаційними, технологіями. Зроблено висновок, що втілення в науково-методичний процес технічного коледжу вищезазначених організаційно-педагогічних умов стане фундаментом для подальшого формування й розвитку психолого-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

С. Садовенко. (2020). КЛЮЧОВІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ТЕХНІЧНОГО КОЛЕДЖУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(12), 50–53. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.12