ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.11Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), дистанційне навчання, вища освіта, заклади вищої освіти, викладачі, студенти.Анотація
Здійснено аналіз особливостей використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час дистанційного навчання, а також розглянуто його особливості, а саме: елементи, суб'єкти та сукупність засобів реалізації. Проаналізовано відмінність понять "дистанційне навчання" й "онлайн навчання" та визначено їхні спільні і відмінні риси.
Висвітлено переваги й недоліки використання ІКТ у процесі дистанційного навчання. До головних переваг належать: гнучкість (можливість викладення матеріалу дисципліни з урахуванням підготовки, здібностей студентів), можливість упровадження новітніх педагогічних, психологічних, методичних розробок, зручність (можливість навчання у зручний час, у певному місці, здобуття освіти без відриву від основної роботи, відсутність обмежень у часі для засвоєння матеріалу), модульність (розбиття матеріалу на окремі функціонально завершені теми), економічна ефективність, можливість одночасного використання великого обсягу навчальної інформації будь-якою кількістю студентів, інтерактивність (активне спілкування між студентами групи та викладачем), відсутність географічних кордонів для здобуття освіти.