ДИДАКТИЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПІДХІД»: ГЕНЕЗА, ТРАКТУВАННЯ, ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ, ІЄРАРХІЗАЦІЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ

Автор(и)

  • Т. Мієр

DOI:

https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.08

Ключові слова:

підхід, підхід в освіті, підхід до організації навчання, науковий підхід, мета, зміст, метод, парадигма, прин- цип, форма організації процесу навчання, форма організації навчальної діяльності.

Анотація

Досліджено становлення дидактичної сутності поняття "підхід". Виявлено значущість наукового підходу, як противаги надпредметним підходам і підходам теїзму й деїзму, для процесу формування смислового поля понять "підхід". Виокремлено спільне й відмінне у змісті тлумачень цього поняття, які наведено у філософських, педагогічних, психологічних і словникових джерелах. Визначено морфологічний, лексичний, структурний, функціональний і аксіоматичний чинники та з їхнім дотриманням упорядковано поняття "підхід" серед складників дидактичного інструментарію. Описано підходи в освіті й підходи до організації навчання та класифіковано їх за спрямованістю використання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Т. Мієр. (2020). ДИДАКТИЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПІДХІД»: ГЕНЕЗА, ТРАКТУВАННЯ, ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ, ІЄРАРХІЗАЦІЯ, КЛАСИФІКАЦІЯ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогіка», 2(12), 35–39. https://doi.org/10.17721/2415-3699.2020.12.08